-Weels & Wings -

Här kommer lite bilder från Weels & Wings i Varberg. Blev inte så mycket bilder :( men men jag har mig själv att skylla på haha, men här kommer dom få som finns i alla fall:)


Jag & Linda. Nu e vi på väg ner:)


Therese:)


Nu börjar det ordna upp sig hahah


Claes & Therese (tror cales e lite trött)


mee


Du & Jag


Älsklingen <3


Vi igen :)

Ja de va typ alla bilder som blev, tog inte alls många bilder från träffen :( men men bättre lycka nästa år:)
Och då hoppas vi att det inte regnar hela natten allt bilr såå mycket blötare då! hehe

hade gött!


Kommentarer
Postat av: rockabillymom

He he! Såg dig inte i "mitt" stånd i år! Jag som hade så mycket konstigt att sälja. Kramar från Skolfröken Maria

2008-08-01 @ 16:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0