-Stress & Stress-

Alltid samma sak varje år, stress & stress. Fattar inte att man aldrig lär sig. Idag har jag & Malin varit på Backaplan & köpt dom sista julklapparna, Tog en stund kan man ju säga! Sen åkte vi vidare till Kungälv för att köpa det allra sista. Måste säga att det faktiskt var väldigt lugnt i Kungälv för att vara dan innan julafton.

Snart ska jag tillbaka till jobbet för att ha en låååång vak natt framför mig.  Har ju redan jobbat idag, men det är jätte bra betalt i natt:) + att det räknas som helg och jag ska igentligen vara ledig så då blir det ännu dyrare :) hahah
Det kan kommunen gött ha! hahaha
Måste ju bara berätta vad alla som jobbar för Kungälvs Kommun fick i julklapp.
Det är såå man skäms! VI FICK EN VIT TRÅKIG HANDDUK MED KUNGÄLVS KOMMUN TRYCK PÅ!
Fattar inte att dom ens kan med?!!! såå jävla pinsamt, min chef skämdes som fan när hon skulle lämmna över paketen till oss. Och jag förstår henne!
Men men thats life,

Ha de gött såå länge.

GOD JUL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0