-Ny frisyr & Nya kläder-

Fick ett ryck igår när jag stog i duchen. Ville verkligen till frissan och klippa mig. Fick en tid idag kl 11 gött gött:) Så jag gick ner och klippte mig. blev faktiskt nöjd. Sen när Peter kom hem åkte vi till Stenungsund. Jag sprang in på Gina Tricot och kollade lite Peter ville inte följa med så han fick vänta i bilen hehe. hittade i alla fall en tunika, t-shirt, en bikini & en schal. Ville verkligen ha nått & jag orkade inte vänta ända tills imån hahah. Tänkte shoppa lite imån med hehe:)


image430
Nya frisyren (syns nästan bara på luggen här men men)


image431
Nya kläderna. Blir mer imån hoppas jag:) hehe

Ha de gött hejj!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0