-Underbart!-

Sitter och tittar på bilderna från studenten. Fan det är så man får rysningar i hela kroppen, nästan så de kommer en skvätt tårat med;) Fan vilken underbar dag! Dom 3 åren gick fort och jag kan ju säga att de var värt var enda minut.
Hade nästan gjort vad som helst för att få uppleva den dagen en gång till


Fan Malin ser du. Jag tror inte att jag har ett kort på dig & mig där vi ser mer lyckliga ut än här!
Fan vilken underbar dag det va!!!


image245


Tack alla som ställde upp så mycket!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Underbart hålelr med dig Älskling ..

Bästa dagen i mitt liv & jag fick uppleva den med dig .. Pussar på min flicka

2007-10-12 @ 15:03:10
URL: http://h0ney.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0