-Äntligen!-

Jag & Therese satt & tjöta när killarna spela innebandy förut, vi har ju sagt länge nu att vi måste beställa tid för tattueringarna.
Nu äntligen har vi fått tummen ur och ringt å bokat en tid :)
Ska in på fredag nästa vecka & lämna bilderna. Sen är de bara å vänta.
 Men ja tror tiden kommer att gå fort. 30/1 gäller de!!!! Fan va gött. Fast jag hoppas ändå på återbud så de kan bli gjort lite tidigare :) haha



Här har vi den :)

Har bara inte bestämt mig var den ska sitta riktigt men det löser sig :)

Så ska ju Therese se till att hitta sin bild som hon på nått höger eller vänster har slarvat bort haha

Men men 30/1 får jag känna nålarna :) hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0